سامانه پیامک و پیامک انبوه

در حال حاضر سایت های زیادی ارائه دهنده خدمات ارسال پیامک انبوه هستند.اما کیفیت ارائه خدمات موضوعی حساس در ارسال پیامک است.
در شرح کامل تر این موضوع باید گفت.شما بعد از خرید سامانه پیامک پنل را به مبلغ 200.000 تومان شارژ می کنید.و قصد ارسال پیامک به 10 هزار نفر را دارید.
مهم ترین نکته این است که سامانه به شما گزارش دقیق و کامل ارائه بدهد.در این گزارش مشخص می شود به طور مثال از 10 هزار پیامک ارسالی فقط 7 هزار پیامک به دست مشترکان رسیده و ما بقی پیامک ها بلک لیست شده اند یعنی مشترکان بلک لیست خطوط خود را جهت دریافت پیامک بسته اند.
به این ترتیب شما هزینه 3000 پیامک را دریافت می کنید و هزینه شارژ شما هدر نمی رود.
سپس می توانید از طریق ارسال با سیم کارت به 3000 نفر بلک شده نیز پیامک ارسال کنید و مطمئن شوید که تمامی مشترکان پیامک تبلیغاتی شما را دریافت کرده اند.لازم به ذکر است هزینه ارسال انبوه با سیم کارت مقداری از هزینه معمول بیشتر است.
از دیگر امکانات کیفیتی سامانه ارسال به موقع و سریع پیامک است به طوری که در کمتر از 5 دقیقه می توانید برای هزاران شماره پیامک ارسال کنید فقط با یک کلیک .
دفترچه تلفن,منشی عضویت,یاد آوری اقساط,تبریک های مناسبتی و ... از امکانات پیش پا افتاده یک سامانه ارسال پیامک می باشد.

اما سایت های فروشگاهی مانند سایت های پرستاشاپی یا وردپرسی و ... همیشه نیازمند اتصال یک سامانه پیامکی به سیستم می باشند تا اطلاعیه های ثبت سفارش به مشتری و مدیر سایت ارسال شود و یا ثبت نام پیامکی برای مشتریان مهیا شود.سامانه پیامکی نیز باید قابلیت اتصال به سایت را بدون مشکل داشته باشد.

راد وب ارائه دهنده سامانه پیامکی با امکانات فوق می باشد.جهت ثبت نام و استفاده ساده از سامانه پیامکی می توانید به  لینک زیر مراجعه بفرمایید.
 
مشتریانی که از سیستم عامل تخصصی پرستاشاپ استفاده می کنند می توانند به راحتی بدون نیاز به خرید ماژول از سامانه پیامکی معرفی شده استفاده کنند و صفر تا صد وب سایت خودشان را به سیستم پیامکی مجهز نمایند.
مشتریانی که از سیستم عامل های وردپرس و جوملا و  سیستم های دیگر سایت سازی استفاده می کنند نیز می توانند از طریق این سامانه به سادگی وب
سایت خودشان را مجهز سازند و از خدمات پیامکی استفاده کنند.

برای ثبت نام و دریافت پنل یا از طریق تماس با ما اقدام نمایید و یا از طریق لینک زیر وارد سامانه شوید و ثبت نام نمایید.
Z41.IR