طراحی فوق حرفه ای وب سایت

هدف نهایی سایت میکر رفع تمام نیازهای آنلاین شما از جمله طراحی سایت حرفه ای، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی پرتال، بهینه سازی وب سایت، برنامه نویسی سایت ،ایده های جدید تحت وب (طراحی سایت با تکنولوژی وب 2)، بازاریابی اینترنتی، خدمات هاست و دامین و بسیاری خدماتی دیگر می باشد.
 
ما با استفاده از بروزترین تکنولوژی ها و استانداردها، وب سایت هایی با کارایی و کیفیت بالا برای مشتریانمان طراحی می کنیم. برخی از تکنولوژی ها و استانداردهای مورد استفاده در پرنسا، به شرح زیر می باشد:

·         استفاده از تکنولوژی جدید وب 2 (طراحی، توسعه و استراتژی وب 2)

·         کد نویسی به زبان های XHTML, CSS مطابق با استاندارد جهانی W3C

·         برنامه نویسی با زبان های PHP, MySQL, AJAX, ASP.net و ...

چرا طراحی وب سایت؟

 امروزه میلیون ها نفر به شبکه اینترنت وصل می شوند و به همین جهت وب سایت به یک ابزار ارتباطی مهم تبدیل شده است. بنابراین با ایجاد یک سایت حرفه ای و مدرن بهتر می توانید با مخاطبان اصلی خود ارتباط برقرار کنید.
 
وب سایت حرفه ای می تواند حسن شهرت و اعتبار شرکت، سازمان، موسسه و یا به طور کلی فعالیت شما را افزایش دهد و نحوه ارتباط شما با مشتری را بهبود بخشد.
 
اگر سازمان شما قبلا سایت اینترنتی نداشته، ایده ایجاد آن را به طور جدی دنبال کنید. ممکن است مخاطبان، عدم حضور شما در شبکه اینترنت را به زعم خود تعبیر کنند.

 
به خاطر داشته باشید که سایت شما بخش مهمی از وجهه سازمان را تشکیل خواهد داد، بنابراین باید کاملا حرفه ای و تخصصی طراحی و پیاده سازی شود.